Ako smo nešto naučili u prethodnim sezonama, to je da našim gostima sve češće nije dovoljna samo ponuda mjesta na plaži. Njihov je odmor u Hrvatskoj sve češće definiran potragom za najkvalitetnijim smještajem i uslugama. Izbor smještaja najčešće se svodi na istraživanje komentara i ocjena koje su ostavili prethodni gosti. Zato iznajmljivači se sve više moraju potruditi kako bi za svoj smještaj osigurali samo najbolje recenzije. U nastavku donosimo preporuke najbolje ocjenjenih smještajnih objekata za detalje koje svaki domaćin može ukomponirati u prostor koji iznajmljuje, a koje će gosti itekako znati cijeniti.

dobrodošlica merla

Topla dobrodošlica za najbolje recenzije

Kako bi se vaši gosti bili sigurni da će im se tijekom cijelog boravka posvetiti pažnja, poželite im toplu dobrodošlicu. To može biti košara ili kutija u koju ćete smjestiti pribor za dobrodošlicu. Njega možete prilagoditi svojoj vrsti smještaja te može uključivati nužne i praktične predmete poput univerzalnih punjača za uređaje, jednokratnih predmeta poput papuča ili maski za lice. Svojim gostima dobrodošlicu možete poželjeti i delikatesama – slatkiši, lokalni proizvodi i zalogaji odličan su način da se gosti upoznaju s mjestom boravka.

kuhinja merla

Sve što je potrebno

Čak i ako u apartmanu borave kratko, gosti cijene kada u kuhinji pronađu sve što im treba. Ne kažemo da ste gostima obavezni osigurati ponudu hrane kao u hotelu, ali svaka kuhinja trebala bi biti opremljena osnovnim potrepštinama. Ovdje prvenstveno mislimo na funkcionalno posuđe, pribor za jelo te asortiman odgovarajućih čaša. Sol, papar i ulje nezaobilazni su dio svake apartmanske kuhinje. Ako vaši gosti stižu izdaleka ili odabiru kasniji check-in, posebno će se razveseliti ostavite li im u hladnjaku osvježenje. Negazirana voda bit će dovoljna za prvu ruku, kao i manje pakiranje kave i čaja.

spavanje merla

Iznajmljujete smještaj u središtu grada?

Tada u pribor za dobrodošlicu uvrstite i čepiće za uši. Gosti koji se odlučuju na izbor smještaja u srcu obalnih gradova najčešće žele iskusiti dio gradske vreve i svu živost koju im ljeti nudi Mediterana. Ipak, treba voditi računa o tome da gosti ipak barem trećinu svog boravka odvajaju na san. Zato, ako mislite da je vašim gostima potrebna dodatna zaštita od buke, na noćnom ormariću ostavite jednokratne čepiće za uši. Ovaj jeftini proizvod može činiti razliku između umornog gosta koji će ostaviti ljutite recenzije i gosta koji posvećenost detaljima nagrađuje najvišom ocjenom.

apartman krevet merla

Ne zaboravite da vaši gosti dolaze na odmor

Kao što smo već napisali, vaši gosti će dobar dio svog boravka provesti spavajući. Ako na godišnjem žele do kraja napuniti baterije, često će se odlučiti i na popodnevni san. Upravo zato ništa se ne može mjeriti sa spavanjem u visokokvalitetnoj pamučnoj posteljini. Kvalitetni i prozračni materijali trebaju biti ključni kriterij pri odabiru posteljine za vaš apartman ili sobu. Pritom dobro trebate razmisliti o tome kakva je trajnost i koliko je posteljina u koju ćete uložiti jednostavna za održavanje.

Bijela posteljina uvijek je dobra ideja i spavaću sobu vašeg apartmana obogatit će luksuznim, hotelskim izgledom. Potpuno bijela posteljina za gosta predstavlja dokaz da se pri održavanju apartmana najveća pažnja posvećuje čistoći. Zato ćete u Merlinom asortimanu pronaći velik izbor bezvremenski bijele posteljine – od potpuno bijele do one s elegantnim detaljima ili decentnim uzorcima.

Posteljina brenda Merla dizajnirana je i proizvedena u Hrvatskoj. Vrhunsko tkanje ovu posteljinu čini gotovo neuništivom čak i kada je perete na preporučenih 95°C. Zbog toga u ovoj posteljini spavaju gosti nekih od najboljih hrvatskih, ali i svjetskih hotela. Uz Merlu, svojim ćete gostima priuštiti luksuzno iskustvo spavanja koje se ne može usporediti ni s čime što su do sada mogli iskusiti.

One Response

  1. Ordinacija obiteljske medicine Semira Harčević Vasilik, dr.med. napisao:

    Prvi put sam se susrela s MERLOM i prvi puta pročitala tekst u rubrici “O nama” i nešto malo u blogu.
    Fascinirana sam Vašom misijom, realnošću, pristupom kupcu, informiranjem koje je toliko normalno da se ne sjećam kada sam ovako nešto upućeno kupcu pročitala. Bravo!
    Pregledat ću Vašu ponudu i uskoro Vam se javiti s pitanjima te napraviti svoju prvu narudžbu.
    Želim Vam svako dobro i sretan Uskrs!

Comments are closed.